Saturday, December 13, 2008

>memancinG<


Assalammualaikum dan salam sejahtera..seperti yg anda semua tahu,hobi saya ialah memancing sekarang ini..sebelum saya memancing,saya bermain alat kawalan jauh iaitu helikopter..setelah beberapa kali heli saya jatuh,saya terpaksa mengeluarkan wang yg amat lumayan untuk memperbaiki heli sya..selepas itu saya sedar bhwa tiada untungnya bermain alat tersebut..pada bulan November 2008,kawan baik saya iaitu Zam mengajak saya memancing..start itulah hati saya tertarik untuk memancing..sya mengembangkan lagi hobi sya seperti pergi memancing di kolam air masin di kawasan kedah juga..sya pernah menjadi johan dan bermula drpd itulah hati saya bersemangat untuk memancing..alhamdulilah,smp sekarang sy akn pulang tnpa tidak membawa seekor ikan..saya amat bersyukur dgn rezeki yang Allah SWT kurniakan kepada saya dan keluarga..

No comments:

Post a Comment